Sunday, February 15, 2009

kereta...

salam..
dinihari ni..aku nk citer psl kete aku..malam semalam g tgok wayang ngan hubby..mulanya g megamall cari dvd movie..sambar 6 keping..ntahlah hubby bli citer aper..aku pon lom tgok lg..masa nak gerak ke kuantan tuh aku dh isi angin pada tayar blkg belah kanan..slumber arr g kuantan..lps bli dvd..naik kt GSC tgok ramai giler org beratur..mgkin dorg nk tgok upin, ipin kot..hubby pon ajak g LOTUS jer kt kompleks teruntum..pglh kami ke sana..park jer kete kt bwh kompleks..aku pekik kt hubby " b, bkper tayar kete kepeh blepeng???"..hubby kata " nyer kepehlah mugenyer bocor"..
kami pun naik kompleks dulu g bli tiket..nk tgok ONGBAK2..lps bli tiket show 11.20mlm..kami pun turun tukar tayar..lepas dh tukar tayar tu..lapo pulok...tgl jer kete kt situ..kami jalan kaki g makan kt kedai seberang jalan stesen bas benteng tuh..best lak jln gitu..bley merasa hubby pimpin tangan masa lintas jalan..hahahaha..seronoknyer..
show abih lm kul 1.00 lebih..kami pun gerak balik ke pekan...tp aku tk terus tido bila smpai umah..wat presentation tuk meeting PIBG arinih...
bersambung.....

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web