Sunday, February 15, 2009

hari ini

salam korg...
arini aku celik mata jam 6.30pg..solat subuh, iron baju kurung ungu tuk g meeting PIBG..nih meeting khas tuk menetapkan pakej bayaran persekolahan sesi 2009. hubby selaku naib setiausaha tanak g meeting..jadi akulah nampak gayanyer kn tayangkan slide show tuh nanti..
dah siap2..minum air suam ngan seulas kurma..aku trus panaskan enjin waja aku...n g amik PS system kt bilik audio asrama...usung speaker box yang bapok besor..brasa gok nyengat sket dada td..mklum ar aku ader asma..dokleh angkat mnder berat2..
pastu...trus g skul..pasang PA system ngan cikgu khairul...org lain tak nampak batang idung pun lagi..pdahal surat aku edarkan tulis 8.30pg stat meeting tuh..kul 9.15 barulah bley mula...
dh tmat meeting..kemas dewan skul..cabut smula PA System..antar semula ke bilik audio asrama..g kedai tayar..tampal tayar kete yg bocor tuh..singgah lepak kat cyber cafe hubby jap..layan2 yahoo mesger jap..pastu pok mentua aku kol...mintak buatkan kad jemputan kawen adik ipar aku..blk umah solat zohor..bukak laptop..guna publisher tuk wt kad tu..and kul 5.00 siap.. mandi, solat asar..masuk dapur siapkan makan malam tuk hubby..masak simple jer..prepared baju melayu hubby n bentang sejadah tuk berjemaah ngan hubby..basuh kain baju kotr lam mesin basuh jap..tgu hubby balik...
tulah keje aku seharian hari ni...smpai ke mgrib...

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web