Tuesday, February 3, 2009

Gading Bersilang

salam..
banyak sgt keje minggu nih..maklum arr kena masuk Pertandingan Gading Bersilang tuk 2009 nih..gb aku bgtau ari khamis n org PPD nk dtg memantau 2,3 feb 2009..mana sempat!!!! aku pun kerahkan semua keringat dan tenaga yang ada tuk menceriakan kelas aku yg agak usang..hehehe..sbnrnya dorg ckp dh cntik..tp aku slalu tak berpuas hati ngan hasil keje sndiri..jadi..selama dua ari dua malam aku berkampung kt skolah..dptlah hasilnya..
gb aku lak ngan sengih2 nyer dtg mantau pra aku td..
" comey ar nih..." katanya..dia dok tau aku cm kucing jatuh anak
dtg skolah tiap2 hari..penat wooo..smpai hampir demam..nasib ar suami aku cepat sedar..
kalo tak..mlm tuh aku dh sawan dh..badan aku panas sgt..
tungkus lumus wt keje smpai tak ingat makan minum..
bahaya.... bahaya..
apapun..aku dok kisah wlopun tak terpilih..cuma antara yg tak terpilih tuh aku tanak ar duk nombor ngelast org kata..hehe..biarlah nmpak gak apa yg aku wt..nmpak sket cm nak msuk bertanding..kn???


No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web