Thursday, February 10, 2011

Buat Insan Bernama Suami


assalamualaikum...
Dedikasi terindah buat suami yang paling dicintai..
Hubby…
Sesungguhnya... syurga seorang isteri adalah ketika bersama suaminya dalam susah dan senang... Permata hati buat suami yang disayangi AHMAD FADLI BIN ISMAIL... Dunia saya sewaktu bersama hubby dirasakan amat luas... Hubby adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai buat saya... ... saya sayang hubby lebih dari segalanya. Saya mencintai hubby dengan setulus hati. Tatkala lafaz nikah terucap di bibir hubby, airmata syukur telah menitis laju dari kelopak mata ini . saya bertuah kerana dijodohkan dengan lelaki yang cukup sempurna. Saya ingin sekali menjadi isteri yang terbaik untuk hubby walau apapun yang bakal terjadi. Saya telah merelakan diri ini berkorban segalanya untuk kebaikan rumahtangga kita berdua. Hubby adalah harta yang paling berharga buat diri saya. Menjaga kebajikan hubby adalah tanggungjawab yang harus saya jaga sebagaimana Tuhan menciptakan Hawa untuk Adam...... walaupun, bila-bila masa sahaja nyawa ini akan menghentikan nafasnya. Biarpun satu saat dan ketika, saya tiada di sisi hubby lagi Saya harap hubby tidak pernah lupa akan kewujudan diri ini yang sentiasa mencintai hubby dengan seikhlas hati ini…
Isterimu dunia akhirat,
Honey 
9.17pm
10 Feb 2011


No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web