Saturday, July 18, 2009

Aku Belajar Lagi

alhamdulillah..
aku menerima tawaran kursus dalam perkhidmatan 14 mgu bimbingan dan kaunseling dengan hati yang terbuka dan berlapang dada..berkat bantuan daripada suami tercinta...akhirnya pada 13 julai 2009, aku mendaftarkan diri di IPGM kampus bahasa melayu, lembah pantai..

berjauhan dengan suami membuatkan aku semakin tabah tambahan pula asrama tidak disediakan..aku berulang ke kuliah dr umah adik hubby di tropicana, pj..pertama kali belajar naik lrt sendiri..taklah susah sgt..tp tanpa keberanian..mimpi takkan bermakna..aku petik kata2 afdlin shauki dalam citer soal hati..

apapun..aku berterima kasih kepada pihak yg terlibat dengan kejayaan aku ini..walaupun dianggap kecil oleh sesetengah pihak..tapi bukanlah mudah untuk aku membuat keputusan mengorbankan diri untuk kebaikan sekolah di masa depan..

harapan aku..setelah tamatnya sesi pembelajaran nanti..dapatlah sedikit sebanyak aku membantu pihak sekolah dan asrama dalam menangani kes2 disiplin walaupun aku takkan jadi warden aspuri lagi..

apapun, terima kasih atas doa suami yang tidak pernah putus..berjauhan dengannya membuatkan aku makin bersemangat utk belajar memandangkan besar pengorbanannya sebagai suami yang sanggup benarkan aku berjauhan..

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web