Wednesday, June 17, 2009

Sesi Busy Kembali Lagi

semalam, guru besar panggil aku masuk ke biliknya..tau dah apa yg akan terjadi pada aku...kalo dah aku kena panggil personal cmtu mmg ader keje yang akan membuatkan aku bertambah busy..sebagai guru penyelaras latihan dalam perkhidmatan peringkat sekolah aku merupakan seorng guru yang agak bz..
gb mintak buat handle dua short course n kena siapkan paper work b4 tomorrow..maknanyer semalam gak..n that's mean aku kn stay kt skolah sama ngan pembantu tadbir..kul 5 baru balik..keje aku makin melambak..aku siapkan dua kertas keje dan berkejar ke pej pel daerah tuk submit sumer tu pd pegawai ppd yg bertanggungjawab..
hari ni masih bz bincang menu tuk kursus ptg nt dan sabtu nt..penat gak..huhu, tp dh nama pun tugas kenalah buat yg terbaik..lagipun apa guna APC yang aku dpt kalo aku malas jalankan tugas..
apapun aku bersyukur dengan apa yg Allah anugerahkan kepada aku..dgn persekitaran kerja yang kondusif..aku seronok di samping kawan2 yang memahami..yang paling penting..suami yang cukup memahami..alhamdulillah syukur..dan dengan keadaan itulah juga membuatkan aku lebih semangat utk menjalankan amanah yang diberikan...

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web