Saturday, September 13, 2008

anak buah terbaru..

salam..
ramadhan ya karim...semoga sumer sht n dilimpahkan rahmatNYA sentiasa. aku gembira yg tak terkata bila biras aku kol dr ppum 2 sept lalu..mengatakan dia selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.2kg..alhamdulillah..

dulu,
semua hal aku citerkn pdnya sebab masa tu kami sama2 tiada zuriat..tp skrg, nampaknya semua berubah..aku keseorangan,..mencari diri..memuhasabah diri sendiri..mengapa masih belum dikurniakan anak walaupun kami selalu tidak putus berusaha..tp, kadangkala aku pilu...sering menyalahkan takdir..tanpa memikirkan itu mungkin yang terbaik bg kami buat ketika ini..mungkin juga ada rahmat yang kami tidak nampak dengan mata kasar..
berbalik kepada anak sedara terbaru...dengar cerita..adik ipar aku nak bg nama qaseh maisarah bt mohd jamal..sempena kelahirannya pd bulan yg penuh berkat..dan kelahirannya adalah sama tarikh dengan mamanya...alhamdulillah..

aku??
akan terus begini selagi terdaya di hati..menjadi seorg guru yg menyayangi semua murid yang ada..yg menjadi pengubat hari2 sepiku..seorang guru yang penghiba dan sentiasa lara hati..
apapun..aku terus bermunajat kepada Allah..agar ada mukjizat di bulan Ramadhan untuk kami berdua...

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web