Monday, June 2, 2008

seronok di kampung


yahoo..
baru nih 27 mei aku balik kmpung wlopon sendirian drive dr pekan..taklah jauh sgt..tp 4jam gak perjalanan..aku gerak dr cyber cafe hubby jam 2 pm..singgah kuantan g oximate masukkan topup hp hubby rm 450..pastuh trus gerak blk dungun..
jam 4 singgah kt stesen minyak kt cherating rasanyer..jam 5.45 singgah lagi kt psr malam bandar baru kertih..seronoknyer..lama dh tak dtg psr malam..huhu..
jam 7.00 mlm aku tiba di rumah mak..sengih org tua tuh menyambut ketibaan anak tercinta..
malamnyer...
aku jumpa kwn2 lama..makan2..borak2..mklumlh hubby tak blk..bosan gak kt umah sorg2..
sehari-harian tanpa suami di sisi..takder aper yg menarik..
cuma tiap hari dicengkam rindu kepadanya..
betullah..aku takleh berjauhan lama2...rinduuuu woooo

No comments:

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web